בלוג

איך לבחור את העצים המתאימים ביותר לקמין עץ?

אש בקמין עץ

 

בין אם יש לכם בבית קמינים מעוצבים, קמיני עץ או כל סוג קמין אחר, תמיד יהיה מומלץ לדעת מהו חומר הבעירה המומלץ עבורכם. יכול להיות שאתם צריכים הסקה עבור חדר אחד, או אולי אפילו עבור בית שלם, אך דבר אחד בטוח – אתם צריכים לבחור נכון את סוג העצים בהם תשתמשו. ראשית, הטיפ הכי חשוב שאפשר לתת, ועוד לפני שמדברים על סוג העצים, הוא טיפ בנושא של כמות העצים.

האם הרבה עצים בקמין משמע חימום טוב יותר?

שימו לב, לא משנה אילו סוגי עצים להסקה תכניסו לקמין שלכם, אתם צריכים לעשות זאת תוך כדי שאתם מקפידים לא להעמיס יותר מדי עצים. במקרים רבים, אנשים עלולים לחשוב כי כמות נרחבת של עצים, משמע הסקה טובה יותר, אך זוהי טעות.

אם תכניסו עצים רבים לתנור ותעמיסו עליו, אכן יהיה לכם חם יותר למשך כמה דקות. הבעיה היא אחרת. אתם מסתכנים בפריצת הלהבות מחוץ לקמין. מסוכן מאוד. דבר נוסף שחשוב לקחת בחשבון, הוא הנושא של איכות העצים.

קמין עץ בבית? אך ורק עץ יבש עבור הסקתו

אתם מוזמנים להשתמש בבולי עץ יבשים בלבד, תוך שאתם מוודאים גם שלא קיימת רטיבות פנימית בעץ. שימו לב, כל שימוש בזרדים, עלים, ענפים או שיחים, בהכרח יוביל לבלאי מואץ של הקמין. מה שנקרא, התיישנות החומר במהרה. באופן כללי, העצים המומלצים להסקה טובה הם:

  • עצי הדר
  • סיסם הודי יבש
  • עצי אקליפטוס
  • עצים שעברו תהליך ייבוש של שנה ומעלה

מדוע נבחר בעצים יבשים עבור קמינים מעוצבים ורגילים?

חשוב להבין כי השימוש בעצים לחים או רטובים, בדרך כלל יוביל לכך שבתוך הקמין עצמו יצטבר פיח. כידוע לכולנו, פיח מאוד קשה לנקות והוא גם עשוי לגרום לקשיים בהדלקת הקמין.

בשורה התחתונה, עצים לקמין רוכשים דרך ספקים מובחרים, ככה שלא תצטרכו להתעסק עם תקלות בעתיד. יש בבית קמין עץ מעוצב? אם כן, אנחנו מזמינים אתכם לרכוש עצים לקמין באיכות גבוהה, וככה תוכלו ליהנות מהקמין למשך שנים ארוכות קדימה.

עוד מהבלוג

כשזה מגיע ליצירת אווירה נעימה וחום משלים בבית, קמין הוא הבחירה האולטימטיבית. עם התקדמות הטכנולוגיה, לבעלי בתים יש כעת בחירה בין קמיני גז מסורתיים ובין קמינים חשמליים מודרניים. כל אפשרות מציעה מערך יתרונות ושיקולים משלה, מה שהופך את הבחירה בין 2 האפשרויות לעניין של העדפה אישית ופרקטיות. בעמוד זה נעמיק...
בתחום הנוחות והאווירה הביתית, מעט דברים מעוררים את הקסם הנעים של קמין. עם זאת, קמין עצים או גז מסורתיים מגיעים עם סט משלהם של אתגרים ומגבלות. לעומתם, קמין חשמלי מהווה פתרון מודרני שלא רק מציע חמימות ואווירה, אלא גם מביא עמו שלל יתרונות נוספים לשולחן. בואו נעמיק ביתרונות שהופכים קמינים...
קמין הוא אחד מהפריטים הכי יפים שאפשר לשלב בכל סוג של עיצוב. בין אם אתם מעצבים את הבית, העסק או את החנות שלכם – הקמין יכול להוסיף לה המון בנראות הויזואלית שלה, ולתת לה נפח הרבה יותר אינטימי, חם ומשפחתי. אם אתם רוצים להקים לעצמכם חנות משולבת קמין יש כמה דברים שתצטרכו לקחת בחשבון, משום שמדובר על פריט שמצד אחד הוא מאוד יפה ומוסיף, אבל מצ...
שתפו מאמר