בלוג

כיצד לבחור קמין שיתאים לעיצוב חלל הבית?

קמיני גז

העדיפו קמינים שמתאימים לגודל של החלל

בין אם אתם רוצים להוסיף את הקמין לחדר השינה או דווקא לחלל המגורים המרכזי של הדירה, כדאי לבחור בקמין בגודל המתאים. בשוק הישראלי ישנם מגוון של קמינים גדולים וקטנים אשר ניתנים להתאמה מושלמת למידות העומדות לרשותכם ולא מעט דגמים אשר ניתנים להצבה בפינה של כל חדר. כך, שיותר ממומלץ לקחת בחשבון את סוג החלל וגודלו, כחלק מתהליך הבחירה.

שימו לב לחומרי הגלם הדומיננטיים בדירה

הרבה לפני שאתם בוחרים את הקמין הבא שלכם, כדאי שתשימו לב לחומרי הגלם הדומיננטיים בכל חלל. קמיני עץ יוכלו להיות פתרון מושלם לאזורים אשר מתבססים על המראה הכפרי ועשויים להוסיף טוויסט של רטרו לחללים שמעוצבים בסגנון עדכני. קמיני גז להבדיל, ישתלבו במגוון של חללים בעיצוב אולטרה מודרני או ארט דקו.

אל תשנו את פלטת הצבעים הקיימת

אם אתם לא רוצים להגיע לעיצוב אקלקטי אשר מתבסס על כל גורם באופן נפרד, אתם חייבים לשים לב לפלטת הצבעים הקיימת ולהתאים לה את הקמין הנכון. שימו לב שניתן לסטות בכמה טונים של צבע או לבחרו בצבעים שמשלימים את הגוון השולט – אך לא מומלץ ליצור קונטרס חד מדי. משום שיש מגוון של קמינים ומבחר אין סופי של צבעים, זו לא אמורה להיות משימה קשה במיוחד.

השתדלו לא לכפות את הקמין על הקונספט הקיים

חלק אינטגרלי מיצירה של לוק מושלם לכל חלל מגורים, הוא לא לכפות אף אקססורי על הריהוט הקיים. לכן, שווה לבחור בקמין גז או עץ אשר יוסיפו מימד נוסף לכל אזור, אך ידברו באותה השפה העיצובית של כל הרהיטים שקיימים כבר בדירה. כדאי לבחור בקמינים שישלימו את הארונות הקיימים, השידה של חדר השינה או את המזנון של חלל המגורים הראשי.

לסיכום, למרות שכל קמין הוא הזדמנות לשדרג את הלוק הכללי של כל חלל, חייבים לשים לב לקונספט הדקורטיבי הקיים. שימו לב לצבעים, לריהוט ולגודל של כל אזור בבית והוסיפו לו קמין שלא יגנוב את ההצגה, אלא ישלים את הקונספט הקיים.

עוד מהבלוג

כשזה מגיע ליצירת אווירה נעימה וחום משלים בבית, קמין הוא הבחירה האולטימטיבית. עם התקדמות הטכנולוגיה, לבעלי בתים יש כעת בחירה בין קמיני גז מסורתיים ובין קמינים חשמליים מודרניים. כל אפשרות מציעה מערך יתרונות ושיקולים משלה, מה שהופך את הבחירה בין 2 האפשרויות לעניין של העדפה אישית ופרקטיות. בעמוד זה נעמיק...
בתחום הנוחות והאווירה הביתית, מעט דברים מעוררים את הקסם הנעים של קמין. עם זאת, קמין עצים או גז מסורתיים מגיעים עם סט משלהם של אתגרים ומגבלות. לעומתם, קמין חשמלי מהווה פתרון מודרני שלא רק מציע חמימות ואווירה, אלא גם מביא עמו שלל יתרונות נוספים לשולחן. בואו נעמיק ביתרונות שהופכים קמינים...
קמין הוא אחד מהפריטים הכי יפים שאפשר לשלב בכל סוג של עיצוב. בין אם אתם מעצבים את הבית, העסק או את החנות שלכם – הקמין יכול להוסיף לה המון בנראות הויזואלית שלה, ולתת לה נפח הרבה יותר אינטימי, חם ומשפחתי. אם אתם רוצים להקים לעצמכם חנות משולבת קמין יש כמה דברים שתצטרכו לקחת בחשבון, משום שמדובר על פריט שמצד אחד הוא מאוד יפה ומוסיף, אבל מצ...
שתפו מאמר