בלוג

המדריך המלא למתלבט: קמין גז או קמין עץ?

רכישת קמין הביתה

הקמין הפך להיות בשנים האחרונות חלק אינטגרלי מהריהוט הביתי. במקרים רבים נעזרים בעלי הנכסים במעצב פנים ואחת מהמשימות שלו, היא לבחור היכן ימוקם הקמין, איך הוא ייראה ואם יהיה זה קמין עץ או קמין גז.

ייחודו של קמין עץ

קמין עץ הוא אח אותנטי שכדי להפעילו על בני הבית לבצע כמה פעולות: לחטוב עצים או לחלופין לרכוש גזרי עץ מוכנים, למצוא מקום שאין בו לחות כדי לאחסן אותם ובהתאם לצורך להוסיף לאח עצים בדרך מובנית, שתיצור בעירה והריח של העץ הבוער לאיטו יתפשט בכל חדר המגורים.
קמינים שמופעלים בבית בימי החורף הקרים מאפשרים ליהנות מתחושה שהטבע נמצא בתוך הבית וכל בני המשפחה מצטופפים סביבם כאילו הם נמצאים בשמורת טבע. הקמין יוצר חמימות ביתית ומשפחתית במרחב הפנימי של הבית וגורם לשעות רבות של אושר.
מכיוון שמדובר בחלקים של עצים, יש לבצע מדי פעם ניקיון של הקמין כשהוא קר, כדי לנקות את השטח משאריות ולהשאיר סביבה נקייה ונעימה.

ייחודו של קמין גז

קמין גז הוא פריט נוח מאד לתפעול יום יומי: אין צורך להוסיף עצים, אלא אך ורק ללחוץ על כפתור ההפעלה וליהנות מחום נפלא השורר ברחבי חדר המגורים. חשוב לדאוג מראש למלאי של גז, וכך לא יווצר מצב שאי אפשר להפעיל את הקמין כיוון שמיכל הגז התרוקן.
התחזוקה שלו היא מאד פשוטה ולכן בקטגוריה זו הוא הרבה יותר נוח מקמין עץ.

אופציות עיצוביות של הקמינים

הזמנת הקמין וגודלו תלויה במקום שהוקצה לכך בסלון הבית, שהוא לרוב החדר המתאים ביותר. בהתאם לכך, אפשר להזמין קמין ארוך המותקן לרוחבו של הקיר המרכזי בחדר המגורים, קמין מרובע, מלבני, קמין שהוא חלק מהמבנה, או עומד בפני עצמו בפינה או במרכזו של החדר.
בחדרי מגורים בהם אין מקום להציב קמין, אפשר להזמין קמין תלוי שנתלה בזהירות לתקרה וכך הוא מפיץ חום סביבו, במקום שבו יושבים בני הבית על הריהוט בסלון.
קיימות כמה וכמה אופציות עיצוביות והלקוחות בוחרים מהיצע קמינים את המתאים ביותר לקו העיצובי של הבית כמו קלאסי או מודרני ולגוון המשתלב באופן נפלא, עם גווני הריהוט והנראות של הסלון.

בחירה בין קמין עץ לקמין גז

הבחירה מה לרכוש היא אינדיבידואלית וכל לקוח בוחר את הסוג ואת הדגם המועדפים עליו בהתאם ליתרונות ולחסרונות הנראים לו, לנראות של המוצר ולתחושה שהוא רוצה ליצור בסלון, של חיים בטבע באמצעות קמין עץ, או לחלופין באמצעות קמין יפהפה הפועל באמצעות גז.
לאור הדגמים יוצאי הדופן הקיימים הן באופציה הזו והן באופציה השנייה, כל החלטה היא מצוינת.

עוד מהבלוג

כשזה מגיע ליצירת אווירה נעימה וחום משלים בבית, קמין הוא הבחירה האולטימטיבית. עם התקדמות הטכנולוגיה, לבעלי בתים יש כעת בחירה בין קמיני גז מסורתיים ובין קמינים חשמליים מודרניים. כל אפשרות מציעה מערך יתרונות ושיקולים משלה, מה שהופך את הבחירה בין 2 האפשרויות לעניין של העדפה אישית ופרקטיות. בעמוד זה נעמיק...
בתחום הנוחות והאווירה הביתית, מעט דברים מעוררים את הקסם הנעים של קמין. עם זאת, קמין עצים או גז מסורתיים מגיעים עם סט משלהם של אתגרים ומגבלות. לעומתם, קמין חשמלי מהווה פתרון מודרני שלא רק מציע חמימות ואווירה, אלא גם מביא עמו שלל יתרונות נוספים לשולחן. בואו נעמיק ביתרונות שהופכים קמינים...
קמין הוא אחד מהפריטים הכי יפים שאפשר לשלב בכל סוג של עיצוב. בין אם אתם מעצבים את הבית, העסק או את החנות שלכם – הקמין יכול להוסיף לה המון בנראות הויזואלית שלה, ולתת לה נפח הרבה יותר אינטימי, חם ומשפחתי. אם אתם רוצים להקים לעצמכם חנות משולבת קמין יש כמה דברים שתצטרכו לקחת בחשבון, משום שמדובר על פריט שמצד אחד הוא מאוד יפה ומוסיף, אבל מצ...
שתפו מאמר