בלוג

איך משלבים בצורה נכונה בין קמין לפרקט הבית?

סוגים שונים של קמינים

כאשר אתם מתקינים קמין בבית עומדות לרשותכם שתי אפשרויות, קמין שפועל על גז וקמין עצים. בקמין גז האש נוצרת על ידי גז, מה שמעניק לכם יותר שליטה על האש, שכן אתם יכולים לשלוט בכמות הגז שמשמשת אתכם לייצור הלהבה. כמו כן אתם יכולים לכבות את האש יותר בקלות, על ידי כיבוי הגז.
לעומתו, ישנה האפשרות של קמין עץ, זו הבחירה הקלאסית והטבעית של יצירת אש משריפת עצים. האווירה, החמימות, הצלילים והריחות הם המאפיינים העיקריים, למרות שכיום ישנן חלופות טובות יותר הן מבחינת שמירה על הסביבה והן מבחינת עלויות, עדיין קמיני עץ נמצאים בבתים רבים.

התאמה בין הפרקט לבין הקמין

בין אם הקמין שלכם עובד על גז ובין אם על עצים, סביר להניח שהייתם רוצים להמשיך עם המראה הטבעי והכפרי בעיצוב הכללי. זו הסיבה העיקרית לבחור ברצפת פרקט. רצפת פרקט מיוצרת מעץ טבעי או מחלופות שנראות כמו הדבר האמיתי וכך הופכת את האווירה בבית שלכם, יחד עם הקמין, לנעימה, חמימה ומזמינה ממש כמו בקתת עץ קטנה בהרים המושלגים.
השילוב בין פרקט לבין קמין הא כל כך מיוחד וקלאסי, למרות שגם חסידי המראה המודרני יכולים למצוא עיצובים חדשניים של קמינים, קל וחומר של פרקטים, שיתאימו לחללים הכי עכשוויים. מעבר לכך, אתם יכולים גם להוסיף נגיעות נוספות שידגישו את האווירה כמו למשל וילון ונציאני, שיאפשר לכם לשלוט בכמות האור בחלל, ולהפוך את התחושה ליותר קסומה ורומנטית בעת הדלקת הקמין.

אילו סוגים של פרקטים יכולים לעבוד עם קמין?

אם אתם רוצים להתאים בין הפרקט לבין הקמין, אתם יכולים לבחור בפרקט למינציה שזוהי בחירה מעולה. פרקט למינציה מורכב משכבות של חומר כאשר השכבה העליונה היא דקורטיבית, ועליה מודפסות תמונות של עץ, אבן, אריחים וכדומה. פרקט למינציה איכותי יכול לעמוד בחום המופק מקמין ולהיראות פשוט נפלא בחלל הפנים שלכם.
אפשרות נוספת היא פרקט מעץ מהונדס, אשר נחשב ליציב ועמיד בפני נזקי חום בהשוואה לעץ רגיל. הוא זמין במגוון רחב של סגנונות כדי להתאים לכל סגנון עיצובי, כך שיתאים לעיצוב הבית באופן כללי ולעיצוב הקמין שבחרתם בפרט.

ולבסוף, הקפידו על שפה עיצובית אחידה בכל הבית, ועל בטיחות מקסימלית. פרקטים מגיעים בדירוגים שונים והם יכולים להתאים לתנאים שונים, לכן אם אתם מתקינים קמין, התייעצו עם מומחים לריצוף כדי לבחור את האפשרות הכי מתאימה לחלל שלכם. אורטל קמינים ישמחו לעזור לכם ולייעץ לגבי בחירת הקמין שישתלב בהרמוניה עם הפרקט שלכם.

עוד מהבלוג

כשזה מגיע ליצירת אווירה נעימה וחום משלים בבית, קמין הוא הבחירה האולטימטיבית. עם התקדמות הטכנולוגיה, לבעלי בתים יש כעת בחירה בין קמיני גז מסורתיים ובין קמינים חשמליים מודרניים. כל אפשרות מציעה מערך יתרונות ושיקולים משלה, מה שהופך את הבחירה בין 2 האפשרויות לעניין של העדפה אישית ופרקטיות. בעמוד זה נעמיק...
בתחום הנוחות והאווירה הביתית, מעט דברים מעוררים את הקסם הנעים של קמין. עם זאת, קמין עצים או גז מסורתיים מגיעים עם סט משלהם של אתגרים ומגבלות. לעומתם, קמין חשמלי מהווה פתרון מודרני שלא רק מציע חמימות ואווירה, אלא גם מביא עמו שלל יתרונות נוספים לשולחן. בואו נעמיק ביתרונות שהופכים קמינים...
קמין הוא אחד מהפריטים הכי יפים שאפשר לשלב בכל סוג של עיצוב. בין אם אתם מעצבים את הבית, העסק או את החנות שלכם – הקמין יכול להוסיף לה המון בנראות הויזואלית שלה, ולתת לה נפח הרבה יותר אינטימי, חם ומשפחתי. אם אתם רוצים להקים לעצמכם חנות משולבת קמין יש כמה דברים שתצטרכו לקחת בחשבון, משום שמדובר על פריט שמצד אחד הוא מאוד יפה ומוסיף, אבל מצ...
שתפו מאמר