בלוג

מתי הכי משתלם לקנות קמין לבית?

קמין לבית

מתי כדאי לרכוש קמין?

באופן מפתיע (או שלא כל כך), קמין גז או קמין עץ מומלץ לרכוש לא בחורף הקר, אלא בקיץ החם. יש לכך מספר סיבות ולאחר שתכירו אותן, גם אתם תרצו לרכוש קמין לחורף הקר הבא.

התקנה מהירה

באופן טבעי, הביקוש לקמינים בקיץ הוא נמוך ואנשים רבים מחכים לרכוש את גופי החימום הללו בחורף. למרות שאתם תשתמשו בקמין שלכם בחורף, מומלץ שתרכשו אותו בקיץ מפני שתזכו לשירות התקנה מהיר במיוחד. אם תחכו עד לחורף כדי לרכוש קמין, אתם תיאלצו להמתין לא מעט זמן להתקנה, וזאת מפני שהביקוש עבור קמינים בימי החורף עולה בצורה חדה ואנשים רבים זקוקים לשירותי התקנה.

מחירים נמוכים

כאמור, הביקוש לקמינים בימי הקיץ יורד בצורה משמעותית, ולכן זה הזמן לקנות אותם. הביקוש הנמוך מתורגם באופן ישיר לירידת המחירים של קמינים, ולעתים אפילו לירידה במחירי ההתקנה. בימי הקיץ יש גם ימי מבצעים מיוחדים עם דילים זולים במיוחד שיאפשרו לכם לרכוש קמין עץ או גז במחיר מיוחד. אם תרכשו קמין עץ בקיץ, אתם תיהנו גם ממבצעים על בולי עץ, וכן מחירים נמוכים יחסית על הובלת בולי העץ עד לביתכם.

זמן להכנות והחלטה על סוג הקמין שתרכשו

קיימים כיום דגמים רבים של קמינים מכל הסוגים אשר מתאימים לחללים שונים. על מנת להתאים לביתכם את הקמין המתאים ביותר שיחמם אותו בצורה יעילה, עליכם לבצע מדידות, להתייעץ עם מומחה ולהחליט איזה קמין אתם רוצים עבור ביתכם. ככל שתתחילו את התהליך מוקדם יותר, כך תוכלו לבצע את ההחלטה החכמה והטובה ביותר עבורכם. לכן, מומלץ שלא תמתינו לחורף, אלא תרכשו קמין בקיץ בצורה מושכלת ולא חפוזה.

קמין היה ועודנו אחד מאמצעי החימום היעילים ביותר, ואתם יכולים ליהנות כיום ממגוון דגמים, בין אם של קמיני עץ ובין אם של קמיני גז. רכישת גופי החימום הללו בימי הקיץ תאפשר לכך בעלויות רכישה והתקנה, אז עם בוא הקיץ אל תשכחו לרכוש קמין לחורף.

עוד מהבלוג

כשזה מגיע ליצירת אווירה נעימה וחום משלים בבית, קמין הוא הבחירה האולטימטיבית. עם התקדמות הטכנולוגיה, לבעלי בתים יש כעת בחירה בין קמיני גז מסורתיים ובין קמינים חשמליים מודרניים. כל אפשרות מציעה מערך יתרונות ושיקולים משלה, מה שהופך את הבחירה בין 2 האפשרויות לעניין של העדפה אישית ופרקטיות. בעמוד זה נעמיק...
בתחום הנוחות והאווירה הביתית, מעט דברים מעוררים את הקסם הנעים של קמין. עם זאת, קמין עצים או גז מסורתיים מגיעים עם סט משלהם של אתגרים ומגבלות. לעומתם, קמין חשמלי מהווה פתרון מודרני שלא רק מציע חמימות ואווירה, אלא גם מביא עמו שלל יתרונות נוספים לשולחן. בואו נעמיק ביתרונות שהופכים קמינים...
קמין הוא אחד מהפריטים הכי יפים שאפשר לשלב בכל סוג של עיצוב. בין אם אתם מעצבים את הבית, העסק או את החנות שלכם – הקמין יכול להוסיף לה המון בנראות הויזואלית שלה, ולתת לה נפח הרבה יותר אינטימי, חם ומשפחתי. אם אתם רוצים להקים לעצמכם חנות משולבת קמין יש כמה דברים שתצטרכו לקחת בחשבון, משום שמדובר על פריט שמצד אחד הוא מאוד יפה ומוסיף, אבל מצ...
שתפו מאמר