בלוג

עיצוב בית עם קמין – איך עושים זאת נכון?

עיצוב בית עם קמין

התאמת נראות הבית למשפחה

לאחר רכישת הנכס לכל אחד מבעליו יש רצון לבצע פעולות מסוימות שיבדלו את הנראות של הבית הזה מבתים אחרים. לצורך כך הם נעזרים באופציה של מעצבת פנים שהיא מומחית בכל הקשור לעיצוב הבית ובעלת רעיונות מקוריים ויצירתיים, שיעניקו ערך מוסף למראה של הבית.
בשלב הראשון מבצעים סיעור מוחות כדי להבין את הצרכים של המשפחה, איך ייראה הסלון, אם לכל ילד יהיה חדר משלו, מהו אורח החיים בבית, אם המשפחה נוהגת לארח אורחים לעיתים תכופות ועוד.

בחירת קו עיצובי לבית

קיימים סגנונות רבים של עיצוב. מעצבת פנים מתאימה את הקו העיצובי הנכון ביותר לכל בית בהתאם לקו החשיבה של בעלי הנכס וטעמם האישי בתחום הריהוט והמראה הכללי של כל חלל. בהתאם לכך היא מכינה כמה סקיצות של כל אחד מרבדי הבית, כך שיש כמה הצעות לניצול מיטבי של השטח, לעיתים היא תמליץ על שבירת קיר או הוספת קיר במיקומים מסוימים. כמו כן אפשר לראות בסקיצות את שילוב הציוד, מוצרי החשמל והריהוט. היא רואה בדמיונה כבר מהתחלת העבודה המשותפת את המראה הסופי ולכן קל לה להעביר את המסרים הללו ללקוחות שלה.

הסלון – מרכז הבית

הסלון הוא לב ליבו של הבית, שם נפגשים כולם בכל יום ובעיקר בסופי שבוע, נהנים לשוחח, לשחק ולצפות יחד בסרטים ובטלוויזיה. לכן קיימת חשיבות רבה ליצירת מרחב חמים, משפחתי וביתי בסלון. אחת הדרישות של הלקוחות היא התקנה של קמין בסלון. מערך חימום זה יוצר חימום נפלא בחורף והוא גם יוצר מצב שבו רוב בני הבית מתרכזים בסלון עקב כך ולכן נוצרת החמימות המשפחתית בכל יום.
מעצבת פנים מכירה את הסוגים השונים של הקמינים ובהתאם לשאר הפריטים שימוקמו בעתיד בסלון, היא מציעה את המיקום האופטימלי עבור הקמין על פי גודלו שמותאם לגודלו של החלל, כדי שתהיה אפקטיביות לחום הנפלט מהקמין.

אפשרויות של התקנת קמין

קיימות כמה שיטות להבערת אש בקמין, קמין מעץ שממוקם במרכז הסלון, קמין חשמלי שקיים בכמה וורסיות כמו בנראות של פלזמה או בעל מראה פנורמי. קמין פופולרי מאד הוא קמין גז שקיים באופציות כמו חלון, פינתי, תלת צדדי, אי או stand alone. הבחירה היא לא פשוטה אך בסיוע של מעצבת פנים בעלת ידע רב שמסבירה את היתרונות ואת החסרונות של כל אחת מהאופציות הללו, מחליטים בסופו של דבר על הדגם המתאים ביותר.
לחלופין יש אפשרות לייצר קמין ייחודי על פי תכנון אדריכלי, כדי להעניק מראה מרשים ואקסקלוסיבי לבית זה וכך להעצים את נראותו.

 

עוד מהבלוג

כשזה מגיע ליצירת אווירה נעימה וחום משלים בבית, קמין הוא הבחירה האולטימטיבית. עם התקדמות הטכנולוגיה, לבעלי בתים יש כעת בחירה בין קמיני גז מסורתיים ובין קמינים חשמליים מודרניים. כל אפשרות מציעה מערך יתרונות ושיקולים משלה, מה שהופך את הבחירה בין 2 האפשרויות לעניין של העדפה אישית ופרקטיות. בעמוד זה נעמיק...
בתחום הנוחות והאווירה הביתית, מעט דברים מעוררים את הקסם הנעים של קמין. עם זאת, קמין עצים או גז מסורתיים מגיעים עם סט משלהם של אתגרים ומגבלות. לעומתם, קמין חשמלי מהווה פתרון מודרני שלא רק מציע חמימות ואווירה, אלא גם מביא עמו שלל יתרונות נוספים לשולחן. בואו נעמיק ביתרונות שהופכים קמינים...
קמין הוא אחד מהפריטים הכי יפים שאפשר לשלב בכל סוג של עיצוב. בין אם אתם מעצבים את הבית, העסק או את החנות שלכם – הקמין יכול להוסיף לה המון בנראות הויזואלית שלה, ולתת לה נפח הרבה יותר אינטימי, חם ומשפחתי. אם אתם רוצים להקים לעצמכם חנות משולבת קמין יש כמה דברים שתצטרכו לקחת בחשבון, משום שמדובר על פריט שמצד אחד הוא מאוד יפה ומוסיף, אבל מצ...
שתפו מאמר