בלוג

קמין גז מודרני לשדרוג העיצוב וערכו של הנכס

פתרון דקורטיבי שלא דורש שיפוץ יקר

בניגוד לקמינים מהדור הישן, קמין גז מודרני אינו דורש כל שיפוץ או החלפה של תשתיות הדירה שלכם. ניתן להוסיף אותו לכל חלל וליהנות מפתרון פונקציונלי שגם נראה נפלא וגם משדרג את הערך של כל נכס. למעשה, על ידי בחירה בדגם שמתאים לקונספט של כל נכס ולסגנון העיצובי הקיים – אפשר ליהנות מפריט מרהיב שמעניק תחושה נפלאה.

אפשרות לתחום באופן חכם כל חלל בדירה שלכם

משום שיש קמינים במבחר עשיר של מידות ועיצובים, ניתן לתחום בעזרתם כל חלל באופן מושלם. מעצבי פנים רבים משתמשים בקמינים גדולים בכדי ליצור אי של ממש במרכז הסלון ולסתום גומחות שנמצאות בצדדי הקירות. בנוסף, ניתן לקבל קמינים על פי מידה וקמינים פינתיים לדירות קטנות יותר, לדירות סטודיו וללופטים שונים.

שיפור המראה של הנכס שלכם בתוך שניות

משום שכל הדגמים המודרניים מגיעים במבחר של עיצובים עוצרי נשימה, הם מאפשרים לכם לשפר את החזות של כל נכס בתוך שניות. על ידי הוספה של קמין גז מעוצב ובחירה באחת מבין שפע הדגמים של חברת אורטל, ניתן לייצר לוק מתוחכם בכל חלל ולהוסיף אלמנט עיצובי מנצח. אלמנט עיצובי שגורם להבדל מהותי – כבר מרגע הכניסה.

 השקעה משתלמת לטווח הקצר והארוך כאחד

מכיוון שהעלות שכל נכס מושפעת גם מההוצאות העתידיות שהוא דורש, אין ספק שבחירה בקמין גז היא בחירה חכמה להעלאת שוויי הדירה. קמין גז מאפשר לכל מי שירכוש את הנכס שלכם לדעת שבגזרת החימום הוא צפוי לחסוך מאות שקלים מדי שנה. ואם זה לא מספיק, הרי שכעת הנכס שלכם הוא גם אקולוגי יותר ואטרקטיבי לשוחרי איכות הסביבה.

אפשרות ליצור דירה מרהיבה ונכס בלתי נשכח

לא פחות חשוב מהעלאה של ערך הנכס, היא יצירה של חוויה מרגשת ובלתי נשכחת. קמין גז אשר מופעל בעוצמה בימי החורף הגשומים, יעניק לכם בטחון מוחלט שאת הנכס שלכם אף אחד לא ישכח. כך, אתם יכולים ליהנות מפתרון דקורטיבי מושלם שגם הופך את החיים בבית למהנים יותר וגם מעלים את ערכו של כל נכס.

 לסיכום: אם אתם רוצים להעלות את השווי של הנכס או לשדרג את עיצוב הדירה – קמין גז צריכה להיות הבחירה הראשונה שלכם. העובדה שמדובר בפריט אשר עומד בזכות עצמו ומעניק אלמנט עיצובי לכל חלל, הופכת אותו לפתרון עיצובי מן השורה הראשונה.

עוד מהבלוג

כשזה מגיע ליצירת אווירה נעימה וחום משלים בבית, קמין הוא הבחירה האולטימטיבית. עם התקדמות הטכנולוגיה, לבעלי בתים יש כעת בחירה בין קמיני גז מסורתיים ובין קמינים חשמליים מודרניים. כל אפשרות מציעה מערך יתרונות ושיקולים משלה, מה שהופך את הבחירה בין 2 האפשרויות לעניין של העדפה אישית ופרקטיות. בעמוד זה נעמיק...
בתחום הנוחות והאווירה הביתית, מעט דברים מעוררים את הקסם הנעים של קמין. עם זאת, קמין עצים או גז מסורתיים מגיעים עם סט משלהם של אתגרים ומגבלות. לעומתם, קמין חשמלי מהווה פתרון מודרני שלא רק מציע חמימות ואווירה, אלא גם מביא עמו שלל יתרונות נוספים לשולחן. בואו נעמיק ביתרונות שהופכים קמינים...
קמין הוא אחד מהפריטים הכי יפים שאפשר לשלב בכל סוג של עיצוב. בין אם אתם מעצבים את הבית, העסק או את החנות שלכם – הקמין יכול להוסיף לה המון בנראות הויזואלית שלה, ולתת לה נפח הרבה יותר אינטימי, חם ומשפחתי. אם אתם רוצים להקים לעצמכם חנות משולבת קמין יש כמה דברים שתצטרכו לקחת בחשבון, משום שמדובר על פריט שמצד אחד הוא מאוד יפה ומוסיף, אבל מצ...
שתפו מאמר