בלוג

קמין לגינה – איך בוחרים?

קמין בגינה - אורטל קמינים

ראשית – בחרו את העיצוב המועדף עליכם

יש מגוון עיצובים של קמינים – החל מעיצוב וינטג’ ועד עיצוב מודרני ויוקרתי. כדאי לבחור בעיצוב המועדף עליכם, אך שיתאים לגינה ולעיצוב שלה. בנוסף, חשוב להתייחס לאופי הלהבה – תוכלו לבחור בקמין גז מוגבה או בקמין גז עומד שאינו צמוד לקיר, ובכך מאפשר תמרון בין הטמפרטורות. כמו כן, חשוב לבחור בקמין איכותי מבחינה תברואתית, כדאי לבחור בקמין בעל ארובה כפולה – אחת יונקת אוויר, והשנייה פולטת את גזי השריפה החוצה. אולם, ברגע שאתם רוצים קמין לחצר אז גזי השריפה מתפזרים באוויר, לעומת קמין הממוקם בתוך הבית שלעיתים פליטת גזי השריפה עלולה להישאר בתוך הבית.

בחרו בקמין חסכוני

מומלץ לרכוש פרמטר חיצוני שיסייע לכם לשמור על הטמפרטורה הרצויה, כדי לשמור על שימוש הקמין חסכוני. אמנם קמיני גז לא זולים, אך לאחר מכן תגלו כי מדובר בהוצאה משתלמת לטווח הארוך. לדוגמא, לחמם בין של 150 מ”ר יעלה לכם רק שני שקלים לשעה – כך גם תחממו את החלל בצורה הטובה ביותר, וגם תוכלו לחסוך כסף.

קמין – חומרים מומלצים

אם יש בביתכם גינה אתם בוודאי מבלים בה גם בימי החורף, אנחנו חיים במדינה חמה, וגם בחורף יש הרבה ימים קרירים ונעימים. כאשר תשלבו קמין בגינה שלכם תוכלו להנות גם מהחום הנעים שהוא משרה, וגם ממראה ייחודי. אז יש מגוון רחב של קמינים שעשויים ממגוון חומרים – יש קמינים מבוססים על גז, או נפט וכמובן הקמין המיתולוגי שמבוסס על עץ שמתאים לחובבי הרומנטיקה. אך שלא תטעו, קמין עשוי עץ לא דורש מכם ללכת לקושש עצים, תוכלו להפעיל אותו באמצעות גז. בחירת החומר ממנו עשוי הקמין היא בחירה חשובה מאוד, חשוב לבחור בקמין שיתאים בצורה הטובה ביותר במקרה של קמין חצר – בניית קמין לגינה זה פשוט רעיון קסום ונפלא.

חדש באורטל קמינים – שולחן אש לגינה, למרפסת, לחצר או לכל חלל פתוח מעוצב שתרצו להכניס בו חמימות!

מחירי הקמין

כמובן שיש מנעד רחב של מחירים המוצעים בשוק, ולרבים מאיתנו המחיר מהווה פרמטר חשוב בבחירת קמין לחצר. תמיד מומלץ לבצע סקר שוק, השוו מחירים בין ספקים שונים, לבין סוגי קמינים שונים ובחרו את הקמין המתאים לכם ביותר. השוואות מחירים תאפשר לכם לבחור קמין ללא פשרות, כי בסופו של דבר המטרה היא לשפר את עיצוב הגינה, וליצור אווירה נעימה וחמימה.
בשורה התחתונה, קניית קמין חיצוני לגינה היא אחת מהבחירות החכמות והחסכוניות שיש – הקמין משלב בין מראה קסום לבין חום ואווירה כיפית וביתית אפילו בגינה.

עוד מהבלוג

כשזה מגיע ליצירת אווירה נעימה וחום משלים בבית, קמין הוא הבחירה האולטימטיבית. עם התקדמות הטכנולוגיה, לבעלי בתים יש כעת בחירה בין קמיני גז מסורתיים ובין קמינים חשמליים מודרניים. כל אפשרות מציעה מערך יתרונות ושיקולים משלה, מה שהופך את הבחירה בין 2 האפשרויות לעניין של העדפה אישית ופרקטיות. בעמוד זה נעמיק...
בתחום הנוחות והאווירה הביתית, מעט דברים מעוררים את הקסם הנעים של קמין. עם זאת, קמין עצים או גז מסורתיים מגיעים עם סט משלהם של אתגרים ומגבלות. לעומתם, קמין חשמלי מהווה פתרון מודרני שלא רק מציע חמימות ואווירה, אלא גם מביא עמו שלל יתרונות נוספים לשולחן. בואו נעמיק ביתרונות שהופכים קמינים...
קמין הוא אחד מהפריטים הכי יפים שאפשר לשלב בכל סוג של עיצוב. בין אם אתם מעצבים את הבית, העסק או את החנות שלכם – הקמין יכול להוסיף לה המון בנראות הויזואלית שלה, ולתת לה נפח הרבה יותר אינטימי, חם ומשפחתי. אם אתם רוצים להקים לעצמכם חנות משולבת קמין יש כמה דברים שתצטרכו לקחת בחשבון, משום שמדובר על פריט שמצד אחד הוא מאוד יפה ומוסיף, אבל מצ...
שתפו מאמר