קמין ביו אתנול

קמין אתנול הפועל באמצעות ביו אתנול, חומר בעירה אקולוגי ידידותי לסביבה. הקמין אינו מצריך ארובה והוא מתאים במיוחד לבתי דירות!

אם תמיד אהבתם את המראה והאווירה שיוצר הקמין, כיום יש לא מעט אלטרנטיבות לקמין המסורתי. קמין ביו אתנול הוא אחת מהן.

קמיני ביו אתנול הם סוגים מודרניים של קמינים אשר מציעים יעילות גבוהה יותר. בנוסף הם הרבה יותר ידידותיים לסביבה, קלים לטיפול והתקנה וזמינים בנקודות מחיר שונות.

אנו מודעים לכך שסוגי קמינים שהתאימו פעם, אינם בהכרח מתאימים היום. לכן אנו שואפים להתחדש תמיד ולהציע לכם את מיטב הטכנולוגיות בתחום, עם אפשרויות בחירה מרובות, קמין ביו אתנול מעוצב הפועל בדרכים שונות והתאמה מושלמת לאורח החיים שלכם, הצרכים, ההעדפות וגם – מסגרת התקציב.

מהו בדיוק קמין ביו אתנול?

במילים פשוטות זהו קמין שאינו זקוק לאוורור ופועל על חומר בעירה אקולוגי ונקי שיוצר להבות אמיתיות, אך אינו מייצר עשן, ריח או כימיקלים מסוכנים במהלך השריפה. זו הסיבה שקמינים אלו אינם זקוקים לארובה, פתח אוורור או צנרת מיוחדת וניתן להתקין אותם בכל מקום כמעט.

קמיני אתנול מציעים לא מעט יתרונות, אחד העיקריים ביניהם הוא ההתקנה הפשוטה. אלו הם הקמינים הקלים ביותר להתקנה, הם אינם דורשים ארובה, צינורות, קווי גז, בנייה או כל עבודה בתוך הקיר. מכיוון שהם מבוססים על ביו אתנול ששופכים ישירות לתוכם, אפשר אפילו למקם אותם ממש בלב ליבם של חללים.

מגוון גדול של קמיני ביו אתנול בטכנולוגיות חימום שונות

קמין ביו אתנול מבית אורטל קמינים זמינים בשלל עיצובים חדשניים ומרהיבים ומאפשרים לכם ליצור עיצוב פנים מרשים וייחודי, כמעט ללא הגבלה, ולשלב את הקמין שבחרתם בדרכים שונות ומגוונות. מלבד החופש העיצובי, קמינים אלו הרבה יותר ידידותיים לסביבה, כך שאתם יכולים להיות כמה שיותר שקטים ורגועים בעת השימוש ולדעת שפתרון החימום שבחרתם אינו מזיק. ולבסוף, מכיוון שהם מייצרים להבה אמיתית, הם יעילים בחימום החלל, שזהו יתרון לא פחות, אם לא הכי, חשוב.

אנו תמיד שואפים להביא ישירות אליכם את הפתרונות המתקדמים והחדשניים ביותר! לפרטים והזמנות צרו איתנו קשר או השאירו פרטים באתר ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

 

 

עיצוב חדשני
עיצוב פנים יצירתי
יעילות
קמין ביו אתנול
קמין ביו אתנול
שתפו מאמר