שולחן אש

שולחנות אש במגוון דגמים לחוויית אירוח יוצאת דופן בחצר הבית או במרפסת

שולחן אש – מה זה בדיוק?

שולחנות עץ מעוצבים מבית אורטל קמינים מיוצרים מבטון יצוק ועמיד בפני טמפרטורות גבוהות. הם מעניקים פרשנות מודרנית לבור האש (Firepit) המסורתי, אשר נחשב לבטוח ומסודר יותר לעומת כל סוג של מדורה שגרתית. עם הדגמים הקיימים, שולחן אש הופך את חלל החוץ שלכם למעוצב ומרשים במיוחד.

אצלנו באורטל קמינים תוכלו לבחור שולחן אש למרפסת, שולחן אש לגינה או שולחן אש לכל חלל אחר בבית ובעסק במגוון רחב של עיצובים ודגמים, כמו גם את שיטת הבעירה המועדפת עליכם, וכך ליהנות מזמן איכות נעים וחמים בחוץ עם בני משפחה, חברים, עובדים ולקוחות.

קבצים להורדה

שולחן אש עגול קטן
שולחן אש עגול קטן
שולחן אש עגול
שולחן אש עגול
שולחן אש מלבני
שולחן אש מלבני
שולחן אש ריבועי
שולחן אש ריבועי
שולחן אש ריבועי
שולחן אש ריבועיDISCOVER
שולחן אש עגול קטן
שולחן אש עגול קטןDISCOVER
שולחן אש עגול
שולחן אש עגולDISCOVER
שולחן אש מלבני
שולחן אש מלבניDISCOVER

שולחנות אש במגוון דגמים לחוויית אירוח יוצאת דופן בחצר הבית או במרפסת

אם בעבר כדי לשבת סביב המדורה הייתם צריכים לקושש עצים ולתחזק את כישורי הדלקת האש שלכם, באמצעות שולחן אש תוכלו ליהנות מבילוי נעים סביב המדורה בלחיצת כפתור אחת בלבד. שולחן אש לגינה הוא אחד הטרנדים החמים ביותר בעיצוב חללי חוץ והאלמנט המיוחד שייקח את חוויית האירוח הפרטית שלכם אל השלב הבא.

שולחן אש בעל הדלקה פשוטה ומראה מעוצב להפליא

שולחנות האש מבית אורטל קמינים יהפכו כל חלל חיצוני למעוצב ויוקרתי ותוכלו לתפעל אותם בקלות בלחיצת כפתור בלבד. שיטת התבערה משתנה לבחירתכם ונעה בין גזעי עץ, חלוקי נחל ואבני וולקן שחורות. כמובן שהיחידות מאוד בטיחותיות וכוללות מתחם הדלקה מוגן עם מעברי אוויר פנימיים, כך שניתן להדליק את האש ללא חששות. בין אם בחרתם בשולחן אש עם עצים ובין אם בשולחן אש בהבערת גז, קחו בחשבון שמדובר במוצר בטיחותי שמיוצר לפי כל התקנים המחמירים. ההדלקה מתבצעת באמצעות לחיצה על כפתור, כאשר ניתן אפילו לשלוט בגובה הלהבות. בשני המקרים, התפעול מאוד פשוט וקל: כל שעליכם לעשות הוא לעבוד לפי ההנחיות וליהנות.

דרך מושלמת לשדרוג חלל החוץ – שולחן אש לגינה

שולחן אש בגינה, במרפסת או על הגג מביא עמו המון יתרונות, אולם אחד העיקריים הוא שאפשר להשתמש בו גם בקיץ וגם בחורף. מעבר לכך, זהו אלמנט דקורטיבי מרשים וייחודי ותוספת מושלמת לכל חלל חוץ. אם אתם אוהבים לבלות בחוץ ומחפשים עוד שיטת אירוח מיוחדת ומקורית, או דרך נוספת להנעים את הזמן שלכם בחוץ, אין ספק ששולחן אש למרפסת יעשה את העבודה ויהפוך את האווירה בחוץ לכמה שיותר נעימה ובלתי שגרתית.

עמידות לאורך זמן

שולחנות אש יהיו השקעה מעולה עבור אנשים שנוהגים לנצל את חללי החוץ שלהם בצורה מיטבית. שולחן אש למרפסת ולגינה מעניק תמורה מעולה עבור ההשקעה, מכיוון שמדובר במוצר מאד עמיד, גם לאחר שימוש ארוך טווח בתנאי שטח, כשהוא נמצא באוויר הפתוח וחשוף לתנאי מזג אוויר שונים. השולחן עצמו מיוצר מבטון יצוק ומאוד עמיד, מה שמבטיח שההשקעה בו תחזיר את עצמה ותלווה אתכם למשך שנים. אצלנו באורטל קמינים תוכלו למצוא שולחן אש לגינה ולמרמפסת במחיר מעולה ובעיצובים מרהיבים, לרבות שולחן אש גז מעץ עגול קטן וגדול, שולחן עץ לחצר מלבני או שולחן עם אש עץ ריבוע, בעזרתם תוכלו להפוך כל חוויית אירוח ליוצאת דופן וכל זמן שלכם בחוץ לזיכרון בלתי נשכח! לפרטים נוספים צרו קשר או השאירו פרטים באתר.

קולקציות נוספות שיכולות לעניין אותך

שולחן אש
שולחן אשDISCOVER
קמינים מיוחדים
קמינים מיוחדיםDISCOVER
קמינים לבתי דירות
קמינים לבתי דירותDISCOVER
קמין תלוי
קמין תלוי

באורטל קמינים תוכלו להזמין כל קמין תלוי שחלמתם עליו במגוון עיצובים מודרניים וייחודיים ורמות גימור וצבע מרשימות.

DISCOVER
קמין פינתי
קמין פינתי

קמיני גז פינתיים, רחבים או צרים, אינטימיים או מלאי נוכחות, הם פתרונות אדריכליים אידיאליים וגמישים שמעניקים לכל חלל נוכחות בולטת.

DISCOVER
קמין עץ
קמין עץ

קמין עצים הוא ככל הנראה הסוג המפנק, המחבק והמבוקש ביותר בקרב הקהל הפרטי בדירות מגורים ובחוויית האירוח הכפרית. רגע לפני שאתם ממהרים לחנות לרכוש את הקמין המושלם שידליק לכם את החורף ויחמם את הלב.

DISCOVER