בלוג

איפה הכי כדאי למקם קמין?

פרויקט קמין של אביב חרמוני

בחרו במיקום אשר יבטיח פיזור אופטימלי של חום

קמין איכותי יאפשר לכם ליהנות מטמפרטורות נעימות גם בחודשי החורף הקרים, אך בכדי שתוכלו לחסוך בחשמל, שווה לחשוב על האזור שבו הוא יעניק לכם פיזור אופטימלי של חום. חשבו על אזור מרכזי בחלל הביתי ובמידה ויש לכם בית דו מפלסי, בחרו להציב אותו בקומות התחתונות. כך תוכלו לווסת את מדד הקור באופן יעיל בקומה התחתונה ולנצל את העובדה שאוויר חם נוטה לעלות ולספק מענה גם לדרים בקומות העליונות.

העדיפו למקם אותו בחלל שבו אתם שוהים במרבית שעות היום

קמין כחלק מפרויקט מיכל

כדאי לשקול למקם את הקמין באזור שבו את שוהים ברוב היום כדוגמת הסלון הביתי או חדר השינה. כך, תוכלו לנצל אותו בתבונה וליהנות מהאווירה הנעימה שהוא מקנה באופן תמידי וחף ממאמץ. אם יש לכם פינת אוכל קטנה שבה אתם נהנים לשהות, זוהי גם אופציה נהדרת. פשוט חשבו על זה ככלל אצבע: אם אתם נמצאים שם הרבה, כנראה שזה חלל שחשוב להציב בו קמין.

שקלו להציבו באזור שדורש התייחסות דקורטיבית

בשנים האחרונות הקמינים הפכו למעוצבים להפליא ומצטרפים אל כמה מוצרים שהפכו מפונקציונליים לסופר דקורטיביים כמו שולחן אש או נברשות – לכן חשבו על כך לפני שאתם עורכים את הקנייה הבאה שלכם. נסו לדמיין באיזה חלל בבית הייתם רוצים להוסיף טוויסט של יצירתיות ומעוף ובחרו בו בכדי להציב את הקמין הבא שלכם.

 

נצלו את הפינה בבית שלכם

יש לכם פינה חשוכה בדירה? ייתכן ואתם מצאתם את הפתרון לסוגיה. כיום יש מגוון של קמינים פינתיים אשר יאפשרו לכם להפוך כל פינה ריקה מתוכן לאזור אטרקטיבי במיוחד, שבו אתם והילדים שלכם תרצו לשהות כאשר מתחיל להחשיך ולהיות קר. אספקט זה מתאים במיוחד לאלו אשר יש להם בתים קטנים ורוצים לנצל באופן מושלם כל סנטימטר.

התייעצו עם בעל מקצוע

אם אתם לא סגורים על הבחירה במקום הנכון לטובת הקמין הבא שלכם, ניתן תמיד להתייעץ עם בעל מקצוע. החל ממעצבי פנים ועד לאדריכלים – ישנם מגוון של אנשים בעלי ראייה עיצובית אשר יוכלו לסגור לכם את הפינה ולהעניק מהיכרותם עם חומרים, צבעים וסגנונות חיים שונים. ישנם גם כמה בלוגים מעניינים ושיטוט בפינטרסט יכניס לכם לא מעט רעיונות – במידה ואתם רוצים לעשות זאת לגמרי לבד.

שורה תחתונה: ישנם מגוון שיקולים כאשר מגיעים לבחירת הלוקיישן הבא לקמין בדירה. שקלו את האפשרויות, שימו לב לחומרים ולסגנון העיצוב והחיים שלכם ובצעו את הבחירה הנכונה. בהצלחה!

עוד מהבלוג

כשזה מגיע ליצירת אווירה נעימה וחום משלים בבית, קמין הוא הבחירה האולטימטיבית. עם התקדמות הטכנולוגיה, לבעלי בתים יש כעת בחירה בין קמיני גז מסורתיים ובין קמינים חשמליים מודרניים. כל אפשרות מציעה מערך יתרונות ושיקולים משלה, מה שהופך את הבחירה בין 2 האפשרויות לעניין של העדפה אישית ופרקטיות. בעמוד זה נעמיק...
בתחום הנוחות והאווירה הביתית, מעט דברים מעוררים את הקסם הנעים של קמין. עם זאת, קמין עצים או גז מסורתיים מגיעים עם סט משלהם של אתגרים ומגבלות. לעומתם, קמין חשמלי מהווה פתרון מודרני שלא רק מציע חמימות ואווירה, אלא גם מביא עמו שלל יתרונות נוספים לשולחן. בואו נעמיק ביתרונות שהופכים קמינים...
קמין הוא אחד מהפריטים הכי יפים שאפשר לשלב בכל סוג של עיצוב. בין אם אתם מעצבים את הבית, העסק או את החנות שלכם – הקמין יכול להוסיף לה המון בנראות הויזואלית שלה, ולתת לה נפח הרבה יותר אינטימי, חם ומשפחתי. אם אתם רוצים להקים לעצמכם חנות משולבת קמין יש כמה דברים שתצטרכו לקחת בחשבון, משום שמדובר על פריט שמצד אחד הוא מאוד יפה ומוסיף, אבל מצ...
שתפו מאמר