בלוג

האם כדאי לשלב קמין בחנות שעיצבתם?

עיצוב חנות עם קמין - אורטל קמינים

לא עושים את זה לבד

בתור התחלה נספר לכם שכדי להקים חנות משולבת קמין תצטרכו להיעזר באיש מקצוע שמגיע מעולם עיצוב הפנים. מעצבי פנים רבים כבר התעסקו בפרויקטי עבר שלהם עם קמין בשילוב בתוך חנות, ולכן הם יודעים בדיוק מה צריך לשלב לצידו, איך ואיפה לעשות את זה בצורה הטובה ביותר. ברגע שאיש מקצוע מעורב בתמונה הוא יכול לסייע לכם לבחור את כל הפריטים הנלווים לעיצוב החנות כך שאף אחד מהם לא יפגע בקמין, וגם שהקמין לא יפגע באף אחד מהם.

בחירת רצפה מתאימה

הרצפה של החנות שלכם יכולה להיות עשויה מכל מיני חומרים. היא יכולה להיות עשויה מפרקט, מאריחי קרמיקה וגם משיש, גרניט ועוד. מה שבטוח הוא שעל מנת לשלב קמין בחנות הרצפה חייבת להתאים לו, על מנת שהוא לא ייצר בה נזק.
מעבר לזה, חשוב גם לבדוק שהגובה של החנות הוא מספיק על מנת לשלב את הקמין. בחירת הקמין צריכה לקחת בחשבון את גודל, עומק וגובה החנות, כך שהוא יוכל להיכנס בתוכה מבלי להפריע לעוברי האורח, ולוודא שיש בינו לבין החלל הפנימי של החנות מספיק מרווח כדי שאיש לא יפגע.

סוגי קמין שאפשר לשלב בתוך החנות

היום קמין לא מגיע רק בפורמט הישן והמוכר של עצים ואש אמיתית, אלא גם בצורה שמתאימה קצת יותר לחללים פנימיים – קמין חשמלי. הקמין החשמלי עובד מצוין ונראה בדיוק כמו קמין טבעי, שכן דולקת בתוכו להבה חשמלית והוא פולט חום בדיוק באותה הצורה. מה שכן,קמין חשמלי מאפשר שליטה הרבה יותר מהירה והרבה פחות סיכון, שכן לא מדובר באש אמיתית.
מי מכם שמתעניין בשילוב קמין עם אש אמיתית בחנות יצטרך להתייעץ עם גורמים נוספים מלבד עם מעצב הפנים, גורמים כמו מכבי האש, אדריכל החנות ועוד. ככל שתתאפשר האופציה הזו – ניתן יהיה להעלות אותה כרעיון בעל בסיס רלוונטי וריאלי.

האם לשלב אותו בתוך הקיר או כאלמנט עצמאי במרחב?

התלבטות נוספת שבוודאי יוצא לכם להתמודד איתה היא האם לשלב את הקמין בתוך אחד מקירות החנות, או להשאיר אותו כיחידה עצמאית שנמצאת בחלל החנות. ההתלבטות הזו היא הגיונית לחלוטין ויש לה נפח עיצובי משמעותי ביותר, שכן הצבת הקמין כיחידה עצמאית עלולה לתפוס מקום בחנות אך מצד שני תהפוך אותו לאלמנט שאי אפשר להתעלם ממנו, לעומת שיבוץ הקמין בתוך אחד הקירות שיכול להשתלב בצורה טבעית יותר במרחב ולא יתפוס מקום בחנות.

הדרך שלכם בחנות משולבת קמין מתחילה באיש המקצוע שתבחרו

על מנת לקבל מענה לכל התהיות והשאלות האלו, מומלץ ליצור קשר כבר עכשיו עם אורטל קמינים, אנו מתמחים במתן ייעוץ לחנויות אשר מעוניינים לשלב קמין בצורה נכונה בחלל המעוצב. אנו עובדים עם מומחים בינלאומיים או ישראלים בתחום עיצוב חנויות שיודעים מה הם עושים. אנו נדע להפנות אתכם למעצבי הפנים שאנו עובדים מולם והם ישמחו לקבל מכם שיחת טלפון על מנת לעזור לכם להקים חנות משולבת קמין בצורה המעוצבת, המקצועית והבטיחותית ביותר.

עוד מהבלוג

כשזה מגיע ליצירת אווירה נעימה וחום משלים בבית, קמין הוא הבחירה האולטימטיבית. עם התקדמות הטכנולוגיה, לבעלי בתים יש כעת בחירה בין קמיני גז מסורתיים ובין קמינים חשמליים מודרניים. כל אפשרות מציעה מערך יתרונות ושיקולים משלה, מה שהופך את הבחירה בין 2 האפשרויות לעניין של העדפה אישית ופרקטיות. בעמוד זה נעמיק...
בתחום הנוחות והאווירה הביתית, מעט דברים מעוררים את הקסם הנעים של קמין. עם זאת, קמין עצים או גז מסורתיים מגיעים עם סט משלהם של אתגרים ומגבלות. לעומתם, קמין חשמלי מהווה פתרון מודרני שלא רק מציע חמימות ואווירה, אלא גם מביא עמו שלל יתרונות נוספים לשולחן. בואו נעמיק ביתרונות שהופכים קמינים...
קמין הוא אחד מהפריטים הכי יפים שאפשר לשלב בכל סוג של עיצוב. בין אם אתם מעצבים את הבית, העסק או את החנות שלכם – הקמין יכול להוסיף לה המון בנראות הויזואלית שלה, ולתת לה נפח הרבה יותר אינטימי, חם ומשפחתי. אם אתם רוצים להקים לעצמכם חנות משולבת קמין יש כמה דברים שתצטרכו לקחת בחשבון, משום שמדובר על פריט שמצד אחד הוא מאוד יפה ומוסיף, אבל מצ...
שתפו מאמר