בלוג

כיצד תשדרגו פלאים את עיצוב חלל הבית?

הוסיפו קמין עץ למראה רומנטי

קמין עץ הפך בשנים האחרונות לבחירה הראשונה של זוגות אשר רוצים ליהנות ממראה רומנטי יותר וליצור תחושה כפרית בכל חלל. קמיני העץ משתלבים באופן נפלא לצד רהיטים עם מוטיבים טבעיים ונותנים טוויסט של יצירתיות לכל חדר. גם קמין גז בשילוב זכוכית יעניק לכם את העיצוב שאתם מחפשים ובזכות מגוון של קמינים במבצע, הוא לא יאלץ אתכם להיכנס להוצאות מיוחדות.

קמין עץ של אורטל קמינים

השתמשו בווילונות לכל חדרי הבית

וילונות הם ללא ספק אחד מהאקססוריז הטובים ביותר לעיצוב הבית ומהווים תמורה מושלמת עבור כל השקעה. בדומה לקמינים, הם פונקציונליים במיוחד ותורמים הן לחזות של הבית שלכם והן לטמפרטורה השוררת בכל חלל. חשוב לשים לב לסוג הבד אשר מרכיב את הווילונות ולבחור בהדפסים אשר מתאימים לקו הדקורטיבי של כל חלל. כך תימנעו ממראה אקלקטי ותשדרגו את מראה הדירה בקלות וללא כל מאמץ.

החליפו את אריחי הרצפה שלכם

החלפה של אריחי הרצפה נחשבת לדרך נהדרת לשדרג את המראה של כל הדירה. ניתן להחליף את האריחים בחדרי השינה או בכל הבית, וליהנות מתחושה מזמינה ומאווירה נהדרת שבהחלט שווה את ההוצאה. למרות שמרבית הישראלים מעדיפים לבחור באריחי פרקט, כדאי לשקול גם אריחים מאבן טבעית. אריחים שכאלו ישדרגו במהירות כל חלל ויתמזגו בקלות עם העיצוב של כל קונספט קיים.

בחרו בפתרון תאורה ייחודי לכל חדר

נברשות הפכו מזמן לפריט דקורטיבי אשר משדרג כל חדר ולאחד הסודות הגלויים של מעצבי פנים בכל רחבי העולם. מומלץ לבחור בנברשות שמותאמות לדרישות העיצוביות של כל חלל ולא לבחור בסט נברשות שאולי יראה נהדר על הנייר, אך לא יתאים לפלטת הצבעים ששוררת בכל חדר. כדאי גם לבחור את הנורות הנכונות לכל אזור בכדי לספק משחקים נפלאים של אור וצל.

לסיכום, לא חייבים לשבור את מסגרת התקציב שלכם בכדי לשדרג את העיצוב של הדירה. על ידי הוספה של וילונות מקסימים, קמין עץ דקורטיבי ותאורה שמתאימה לכל חלל, ניתן לשדרג בקלות כל אזור ולעצב בקלות כל דירה.

עוד מהבלוג

כשזה מגיע ליצירת אווירה נעימה וחום משלים בבית, קמין הוא הבחירה האולטימטיבית. עם התקדמות הטכנולוגיה, לבעלי בתים יש כעת בחירה בין קמיני גז מסורתיים ובין קמינים חשמליים מודרניים. כל אפשרות מציעה מערך יתרונות ושיקולים משלה, מה שהופך את הבחירה בין 2 האפשרויות לעניין של העדפה אישית ופרקטיות. בעמוד זה נעמיק...
בתחום הנוחות והאווירה הביתית, מעט דברים מעוררים את הקסם הנעים של קמין. עם זאת, קמין עצים או גז מסורתיים מגיעים עם סט משלהם של אתגרים ומגבלות. לעומתם, קמין חשמלי מהווה פתרון מודרני שלא רק מציע חמימות ואווירה, אלא גם מביא עמו שלל יתרונות נוספים לשולחן. בואו נעמיק ביתרונות שהופכים קמינים...
קמין הוא אחד מהפריטים הכי יפים שאפשר לשלב בכל סוג של עיצוב. בין אם אתם מעצבים את הבית, העסק או את החנות שלכם – הקמין יכול להוסיף לה המון בנראות הויזואלית שלה, ולתת לה נפח הרבה יותר אינטימי, חם ומשפחתי. אם אתם רוצים להקים לעצמכם חנות משולבת קמין יש כמה דברים שתצטרכו לקחת בחשבון, משום שמדובר על פריט שמצד אחד הוא מאוד יפה ומוסיף, אבל מצ...
שתפו מאמר